„Doświadczenie, jakość i smak” w wiosennej kampanii Domino’s Pizza
Na outdoorze, w kinach i internecie rusza kampania reklamowa pizzerii Domino’s Pizza. Akcję przygotowały agencja Brands Alive Advertising i dom mediowy Open and Partners.
Zaplanowana na cały marzec kampania Domino’s Pizza ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Z jednej strony reklamy prezentują najważniejsze wartości tej marki, takie jak doświadczenie, jakość i smak. Ponadto informują, że duża pizza w Domino’s Pizza kosztuje 29 zł.
Akcja obejmuje outdoor (nośniki wielkoformatowe w centrum Warszawy, billboardy, spoty na ekranach w metrze, autobusach i tramwajach), kina oraz internet (działania w social media, reklamy targetowane behawioralnie).
Kreację kampanii przygotowała agencja Brands Alive Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Open and Partners.
Dołącz do dyskusji: „Doświadczenie, jakość i smak” w wiosennej kampanii Domino’s Pizza