SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Domy mediowe będą potrzebowały ścisłych umysłów analitycznych

- Warunkiem rozwoju zawodowego w domach mediowych w przyszłości będzie m.in. multidyscyplinarność i zrozumienie kompleksowości komunikacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Góralska, dyrektor zarządzający domu mediowego Lowe Media (dawniej PanMedia Western).

Spadki zatrudnienia w domach mediowych mogą mieć związek nie tylko z redukcją budżetów reklamowych i optymalizacją kosztów, ale także z automatyzacją procesów planowania (internet) czy rzeczywiście z lepszym wykorzystaniem potencjału pracowników, poprzez redukcję wąskich specjalizacji. Musimy pamiętać, że kluczem do sukcesu zawodowego jest multidyscyplinarność i zrozumienie wzajemnej zależności wszystkich mediów oraz kompleksowości komunikacji. I to właśnie jest według mnie podstawowa cecha, która będzie warunkowała szansę na rozwój zawodowy w domach mediowych w przyszłości.

Dobrą przyszłość wróżę ścisłym umysłom analitycznym, potrafiącym dobrze radzić sobie z rosnącą ilością współzależnych danych (dotyczy to przede wszystkim telewizji i internetu). Będzie też rosło zapotrzebowanie na ludzi z dużą świadomością i zrozumieniem nowych technologii, ale w dobrym balansie ze zrozumieniem uniwersalnych potrzeb, które technologie zaspokajają.


Ewa Góralska, dyrektor zarządzający domu mediowego Lowe Media.

 

 

Dołącz do dyskusji: Domy mediowe będą potrzebowały ścisłych umysłów analitycznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl