Doktor Funayama reklamuje telewizory Funai (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa telewizorów Funai. Akcję przygotowały firmy The Wonderland, z Papaya Films i Mediacom.
Bohaterem nowej kampanii telewizorów Funai jest specyficzny doktor Funayama, który deklaruje w reklamach: „Ja testować i dać. Obiecać bardzo japońska jakość”. Przekazy podkreślają japońskie korzenie marki oraz związane z tym atrybuty, m.in. 5-letnią gwarancję. Celem akcji jest budowanie wizerunku Funai jako marki spełniającej potrzeby konsumenta i nie budzącej przy tym tzw. technostresu.
Działania reklamowe - zaplanowane do końca kwietnia - obejmują telewizję oraz internet (m.in. social media). Kreację kampanii przygotowała agencja The Wonderland we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Doktor Funayama reklamuje telewizory Funai (wideo)