Program „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało 746 tys. widzów
Nowy show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 746 tys. widzów. W porównaniu do nadawanego w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie serialu „Kuchnia” widownia wzrosła o 84 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polsat nowy cotygodniowy program „Doda - 12 kroków do miłości” pokazywał w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 5 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków programu wyniosła 746 tys. widzów, co przełożyło się na 5,84 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 886 tys. osób.
Dla porównania, nadawany w analogicznym okresie rok wcześniej w tym paśmie nowy serial „Kuchnia” notował niższą widownię o 84 tys. osób. Było to 662 tys. widzów, co przekładało się na 5,15 proc. udziału w grupie 4+, 6,47 w 16-49 i 6,15 w 16-59.
Dorota Rabczewska na potrzeby programu „Doda - 12 kroków do miłości” na 40 dni zamieszkała w wynajętym luksusowym domu. Piosenkarka spotkała się osobno z 12 mężczyznami z różnych środowisk i o różnym statusie społecznym, wybranymi na podstawie jej preferencji.
Po serii 12 randek Doda wybrała czterech, z którymi spotkała się kolejny raz. Na koniec wskazała jednego i spędziła z nim romantyczny weekend. W programie piosenkarce towarzyszyli najbliższa przyjaciółka Oliwka, oficjalny sobowtór Mariusz Ząbkowski „Dżaga” oraz terapeuta Leszek Mellibruda, z którym Doda omawiała spotkania z kolejnymi kandydatami.
Zdjęcia do reality-show realizowane były wczesnym latem, prace na planie zakończyły się w połowie lipca br. Dorota Rabczewska na ten czas zamieszkała w willi za 4 mln zł.
Za realizację programu odpowiadał Rochstar, reżyserią zajął się Michał Majak, a producentem kreatywnym jest Pascal Litwin.
Doda znalazła partnera, to osoba spoza programu
Dorota Rabczewska w finale cyklu „Doda - 12 kroków do miłości” przyznała, że się zakochała, ale w mężczyźnie spoza uczestników projektu.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: Program „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało 746 tys. widzów