SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Do Optimedia wraca kolejny reklamodawca

Dom mediowy Optimedia zajmie się obsługą medialną preparatów witaminowych

Dom mediowy Optimedia zajmie się obsługą medialną preparatów witaminowych Centrum produkowanych przez Wyeth Consumer Healthcare (WCH). Optimedia - jako sieciowy dom mediowy - będą odpowiedzialne za zakup i planowanie mediów dla produktów spod marki Centrum w regionie Europy Środkowej.

Dla Optimedia jest to kolejny w tym roku poważny reklamodawca, który wraca ze swym budżetem do usług świadczonych przez ten dom mediowy. Optimedia odpowiedzialne były za planowanie i zakup mediów przy wprowadzaniu preparatów Centrum na rynek polski w połowie lat 90. Miesiąc temu, w połowie marca, Optimedia ponownie zajęły się jednym z największych budżetów mediowych w naszym kraju skierowanym na reklamę przez koncern kosmetyczny L'Oreal. Obsługę tego koncernu Optimedia również prowadziły się w połowie lat 90.

Budżet mediowy produktów Wyeth Consumer Healthcare Optimedia wygrały w międzynarodowym przetargu rozstrzygniętym w europejskiej centrali WCH w Wiedniu. Do tej pory planowaniem i zakupem mediów dla WCH zajmował się dom mediowy PanMedia Western.

- Okazuje się po raz kolejny, że zaufanie raz nam powierzone nie dewaluuje się i nawet po kilku latach wciąż jest żywe. Powracający klienci to zawsze wspaniała wiadomość, bo to jak spotkanie ze starym przyjacielem, którego dobrze się zna i rozumie - powiedział szef Optimedia Sp. z o.o., Maciej Karolak.

Optimedia to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Prowadzi negocjacje oraz zakup czasu i powierzchni reklamowych w mediach. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów, wśród których są lub były takie firmy, jak: Bank Pekao S.A., Grupa Żywiec, CANAL+/CYFRA+, OBI, Generali, Renault, PKN Orlen, Whirlpool, Hewlett Packard, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Syrena Entertainment Group.

Polski oddział Optimedia jest częścią ZenithOptimedia - czwartej na świecie grupy skupiającej domy mediowe. Globalna sieć ZenithOptimedia obecna jest w 87 krajach na 6 kontynentach. Powstała dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie specjalistyczna sieć firm zajmujących się kupowaniem mediów i strategicznym planowaniem kampanii reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Do Optimedia wraca kolejny reklamodawca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl