“Do It All” - nowa reklama nowego iPada (wideo)
Firma Apple zaprezentowała nową telewizyjną reklamę nowego iPada.
30-sekundowy spot promujący produkt firmy z Cupertino nosi tytuł "Do It All". Pokazane są w nim różne rzeczy jakie można wykonywać z użyciem urządzenia, np. wysyłanie notatek, czytanie gazety "The New Yorker", oglądanie treści wideo, tworzenie wykresu czy malowanie obrazu. Na koniec reklama podkreśla, że wszystko to można robić "piękniej" na zastosowanym w nowym iPadzie wyświetlaczu Retina.
Za kreację reklamy odpowiada stale współpracująca z Apple agencja TBWA\Media Arts Lab.
To drugi spot promujący nowego iPada. Pierwszy, który pojawił się w marcu tuż po prezentacji tabletu, także skupiał się na jego 9,7-calowym ekranie (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Do It All” - nowa reklama nowego iPada (wideo)