Dlaczego Kurnik.pl zrobił media w 'bambuko'?
Marke Futrega wyjaśnia sytuację z tajemniczą aukcją, na którejznalazł się należący do niego serwis Kurnik.pl. Allegro.plzapowiada, że przyjrzy się sprawie.
Właściciel serwisu z grami on-line Kurnik.plwyjaśnił wczoraj na blogu budzącą w ostatnich dniach wiele emocjiaukcję.
- Kurnik został "wystawiony na aukcję". Nikt nie potraktowałbyjej poważnie, ale jak w "poważnych" mediach podali, że "Kurnik nasprzedaż", to musi być prawda. I udało się. Inne media dały sięzrobić w bambuko. O Kurniku było głośno na całą Polskę -napisał Futrega.
Czemu postanowił zrobić media w "bambuko"? - To był spontan,kpina z tych publikacji w TVN, Wprost, Newsweeku, że Kurnik jest nasprzedaż za 10 mln zł (na tyle serwis na początku tygodnia zostałwyceniony przez "Puls Biznesu" - red.) - wyjaśnia portalowiWirtualnemedia.pl Marek Futrega.
Serwis Allego.pl, na którym do tej farsy doszłozastrzega, że nie wiedział o prawdziwych zamiarach wystawiającegona sprzedaż serwis z grami. Nie podjęto jednak jeszcze decyzji jaktę sprawę rozwiązać i czy ewentualnie "żartownisia" ukarać. - Naszserwis nie służy do tego typu zabaw. Mamy poczucie humoru i z miłąchęcią oglądamy aukcje, które są zrobione z pomysłem i dowcipem.Ale tego typu pomysły uważamy za mało atrakcyjne - mówi namPatryk Tryzubiak, PR Manager Grupa Allegro.
Futrega wystawił swój serwis na aukcje po publikacji w "PulsieBiznesu" materiału z informacją, że szuka dla Kurnik.pl inwestorapo wycofaniu się ze współpracy Grupy o2.pl. Kiedyinternauci podbili cenę do kilkuset milionów złotych, wystawiającyzakończył - bez rozstrzygnięcia - aukcję.
Dołącz do dyskusji: Dlaczego Kurnik.pl zrobił media w 'bambuko'?