Dla marketerów obecność w mediach społecznościowych ważniejsza od reklam
Działający w obszarze mediów społecznościowych marketerzy są zdania, że od umieszczania reklam ważniejsza jest sama w nich obecność.
Z badania przeprowadzonego w lipcu tego roku przez firmy Microsoft Advertising i Advertiser Perceptions wśród marketerów z sześciu państw wynika, że 74 proc. z nich postrzega obecność na Facebooku jako bardzo ważną, ale tylko 57 proc. to samo powiedziało o reklamowaniu się w portalu społecznościowym.
Także w przypadku Twittera ważniejsza okazała się sama obecność (47 proc. wskazań) niż umieszczanie reklam na stronach popularnego mikrobloga (42 proc.).
48 proc. budżetów jakie mają marketerzy na działalność w mediach społecznościowych jest wykorzystywana do przyciągania nowych fanów do stron na Facebooku i Twitterze. Kolejne 39 proc. środków ma na celu utrzymanie zaangażowania użytkowników w tych serwisach.
Dołącz do dyskusji: Dla marketerów obecność w mediach społecznościowych ważniejsza od reklam