SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dla kogo internet?

Większość amerykańskich użytkowników uważa, że internet jest skierowany bezpośrednio do ich grupy wiekowej.

52 procent respondentów uczestniczących w lutowym badaniu firmy Burst Media jest zdania, że treści dostępne w internecie skoncentrowane są właśnie na nich - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Najwyższy wskaźnik - 76 procent - odnotowano tutaj w przypadku badanych w wieku od 18 do 24 lat. Im starsi respondenci, tym mniejszy odsetek przekonanych, że internet skierowany jest bezpośrednio do osób w ich wieku. W poszczególnych przedziałach wyniósł on odpowiednio: 25 - 34 lat: 73,9 procenta, 35 - 44: 55,7 procenta, 45 - 54: 35,4 procenta, 55 - 64: 22,9 procenta, 65+: 12 procent.

Zaczynając od badanych w wieku 35 lat, większość respondentów ma odczucie, że internetowe reklamy skierowane są do młodszych internautów. Takiego zdania jest 52,9 procenta badanych w wieku od 35 do 44 lat, 72,5 procenta w wieku od 45 do 54 lat oraz 83,2 procenta w wieku co najmniej 55 lat.

Według Burst Media, wyniki badania wskazują na fakt, że dostawcy treści i reklamodawcy marnują szansę dotarcia do starszych internautów.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Dla kogo internet?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl