Discovery Polska i ZPR Media w IAA Polska. Powstanie raport o cenach reklam w telewizji
W ubiegłym tygodniu zarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do grona swoich członków polski oddział koncernu telewizyjnego Discovery Communications i grupę medialną ZPR Media.
Jak zapowiada Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska, niebawem powstanie raport o cenach reklam w telewizji
- W konkluzjach raportu znajdą się hipotezy dotyczące tych cen w przyszłości, ale kluczowym elementem projektu będą wywiady z ekspertami reprezentującymi marketerów, media i domy mediowe, w trakcie których dojdzie do weryfikacji wstępnych wyników analiz przygotowanych na zlecenie IAA Polska przez audytora KPMG - dodaje Minorczyk.
Discovery Polska jest nadawcą ośmiu kanałów telewizyjnych, w tym m.in. Discovery Channel, TLC, ID i Discovery Science. Koncern posiada również pakiet większościowy Grupy Eurosport.
Grupa ZPR Media posiada kilka spółek działających w branży medialnej. W jej skład wchodzą tytuły drukowane („Super Express” i miesięczniki tematyczne), stacje radiowe (m.in. Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa), stacje telewizyjne (Fokus TV, Polo TV, Eska TV), serwisy internetowe, firma eventowa Promotor, spółka targowa Murator-Expo, a także brokerzy reklam IDMnet i Time.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to organizacja o zasięgu światowym reprezentująca interesy branży reklamowej od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków.
Dołącz do dyskusji: Discovery Polska i ZPR Media w IAA Polska. Powstanie raport o cenach reklam w telewizji