Discovery najlepszą marką
Respondenci z całego świata uznali Discovery Channel za najlepszą markę medialną i najczęściej oglądany program telewizyjny
Firma Discovery Communications Inc. (DCI) poinformowała, że w ankiecie Roper Reports Worldwide na 2002 r. jej flagowy program Discovery Channel zyskał najwyższą ocenę ze wszystkich międzynarodowych programów telewizyjnych. W tym badaniu rynku konsumenci oceniali swoją znajomość 36 marek o zasięgu międzynarodowym, sympatię, jaką do nich żywią, i ogólną jakość.
Najważniejsze rezultaty są następujące:
Z ankiety Roper Reports Worldwide wynika również, że dwóch na trzech konsumentów (wśród tych, którzy uznali Discovery Channel za najlepszy program) uważa Discovery Channel za program nowatorski, wyróżniający się oryginalnymi pomysłami. Jest to lepszy wynik niż w przypadku innych programów międzynarodowych, jak CNN i ESPN.
"Discovery Channel został uznany przez telewidzów za markę medialną numer 1 na świecie. To dla nas niezwykły zaszczyt" - powiedziała prezes i dyrektor ds. operacyjnych Discovery Communications, Judith A. McHale. "Discovery od początku reprezentuje to co najlepsze, a wyniki ankiety dowodzą skuteczności naszych starań o zapewnienie globalnej widowni dokumentalnej rozrywki na najwyższym poziomie".
Dołącz do dyskusji: Discovery najlepszą marką