Discovery Channel i TLC reklamują wiosenne ramówki
Ruszają kampanie reklamowe wiosennych ramówek Discovery Channel i TLC. Akcje we współpracy z Discovery Networks przygotowały firmy Brainshop U-boot i Mindshare Polska.
Kampania reklamowa wiosennej ramówki Discovery Channel rozpoczęła się 1 marca pod hasłem „Discovery Channel. Życie przed Tobą”. Kreacja przekazu jest oparta na screenshotach z poszczególnych programów emitowanych w tej stacji. Ma to podkreślić, że Discovery Channel przenosi swoich widzów w centrum najważniejszych zdarzeń. Akcja obejmuje największe informacyjne portale internetowe (onet.pl, wp.pl) oraz ich serwisy sportowe i motoryzacyjne. Promocja programu „Supermocni” będzie dodatkowo wzmocniona reklamami w RMF FM, Chilli ZET, Roxy FM, Eska Rock i Antyradiu.
Natomiast kampania wiosennej ramówki TLC ruszy 7 marca pod hasłem „Życie intryguje”. Akcja ma pokazać, że kanał emituje programy opierające się na prawdziwych historiach, takie jak choćby „Mała piękność”, „W szponach nałogu” czy „Wyrwane ulicy”. Działania – zaplanowane do 17 kwietnia – obejmą prasę kobiecą („Tina”, „Życie na gorąco”, „Show”), magazyny telewizyjne („Tele Tydzień”, „To & Owo”, „TV2 Tygodnik”) oraz serwisy internetowe.
Koncepcje kreatywne obu kampanii zostały opracowane przez Discovery Networks przy wsparciu agencji Brainshop U-boot, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Discovery Channel i TLC reklamują wiosenne ramówki