Direct marketing według Amplico Life
Arteria realizuje działania direct marketingowe dla Amplico Life
Firma Arteria podpisała z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Amplico Life generalną umowę na wsparcie działań sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych NNW
Firmy Arteria i Amplico Life podpisały generalną umowę, określającą zasady współpracy w zakresie telemarketingowego wsparcia sprzedaży usług do różnych grup Klientów Towarzystwa. Działania będą realizowane przez cały rok 2004. Celem współpracy będzie podniesienie efektywności sprzedaży ubezpieczeniowych produktów wypadkowych Amplico Life poprzez włączenie do procesu sprzedaży aktywnych działań telemarketingowych. Contact Center Arterii w imieniu Towarzystwa będzie realizować poprzez swoich konsultantów działania, których celem będzie prezentacja nowej oferty NNW jak również kontakt typu Customer Service. Wszystkie uwagi od Klientów Towarzystwa będą na bieżąco przekazywane do działu obsługi klienta Amplico Life.
Dział Contact Center Arterii odpowiada za zarządzanie komunikacją z Konsumentami/Klientami Zleceniodawców wykorzystaniem Platformy CRM. Arteria pozycjonując się jako firma wspierająca procesy sprzedaży wspomaga działania handlowe swoich klientów z wykorzystaniem narzędzi komunikacji direct marketingowej. Rolą Contact Center jest również koordynacja działań terenowych struktur sprzedaży. Z efektów działalności Contact Center w pełni korzystają pozostałe działy Arterii - wsparcia sprzedaży, sprzedaży i baz danych.
Dołącz do dyskusji: Direct marketing według Amplico Life