SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DHL Express: zyskujesz do 40 proc.

Pod hasłem „Zyskujesz do 40%” wystartowała kampania promocyjna DHL Express (Poland).

Jej celem jest przekazanie informacji o specjalnej ofercie promocyjnej przygotowanej dla nowych klientów - firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw działających na terenie Warszawy i okolic. Kampania potrwa do 11 lutego 2010 roku.

Kampania „Zyskujesz do 40%” została przygotowana przez dział komunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland). Za planowanie, kreacje, zakup mediów oraz prowadzenie działań reklamowych odpowiada agencja LOGICSEARCH, brand grupy reklamowej ARBOinteractive Polska.

Dołącz do dyskusji: DHL Express: zyskujesz do 40 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl