SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DGTAL rozszerza działalność o konsulting dla właścicieli mediów

Spółka DGTAL (powiązana z firmą audytorską Double Check) zajmująca się doradztwem mediowym na rzecz reklamodawców, z początkiem lipca br. rozpoczęła świadczenie usług na rzecz właścicieli mediów. Jej usługi doradcze dotyczą m.in. wspierania wzrostu sprzedaży, zarządzania produktem reklamowym, zarządzania sprzedażą oraz operacjami.

DGTAL ma wspierać, oprócz właścicieli i dysponentów mediów, również firmy technologiczne oraz fundusze inwestycyjne inwestujące w aktywa mediowe potrzebujące lepszego zrozumienia branży mediowej. DGTAL planuje również wspieranie zagranicznych firm działających w obszarze mediów, które planują wejść na rynek polski.

- Wyzwaniem wielu wydawców w szybko zmieniającym się świecie mediów jest pełne zrozumienie procesów występujących po stronie planowania, zakupu i optymizacji całych kampanii a nie tylko pojedynczych mediów należących do konkretnych wydawców, portali czy stacji. Znajomość całości procesów po stronie klientów i domów mediowych pozwala lepiej przygotować ofertę zarówno dla klientów końcowych jak i pośredniczących w transakcjach domach mediowych. W praktyce oznacza to znalezienie właściwych USP, przedstawianie najlepszej argumentacji sprzedażowej, ustalenie sposobu dotarcia z ofertą, pozycjonowania na tle konkurencji, etc. DGTAL, posiadając pełny obraz rynku mediowego, jest w stanie w ramach projektu konsultingowego wesprzeć właścicieli i dysponentów mediów w zakresie zarządzania produktem (USP, cena, promocja) oraz sprzedażą. W praktyce wprowadzenie insightów sprzedażowych i produktowych może pozwolić zwiększyć przychody ze sprzedaży o kilka do kilkudziesięciu procent, w zależności od tego w jakie jest faktyczne zrozumienie po stronie danego medium - tłumaczy specyfikę działalności firmy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jacek Dzięcielak, jej szef.

Dodaje, że doradztwo realizowane na rzecz mediów i ich właścicieli może dotyczyć zarówno prowadzenia krytycznych projektów produktowych jak i taktycznego doradztwa pozwalającego wykorzystać potencjał tzw.”low hanging fruits” i osiągnąć wymierne rezultaty biznesowe w postaci wzrostu przychodów nie ponosząc na ich wygenerowanie dużych nakładów.

- W praktyce oferta konsultingowa DGTAL będzie różna w zależności od rodzaju podmiotów. Ponieważ kompetencje DGTAL obejmują zarówno media offline jak i online DGTAL jest w stanie wspierać właścicieli mediów w każdym z tych kanałów. - podkreśla nasz rozmówca.

Jacek Dzięcielak równocześnie pełni funkcję CEO firmy audytorskiej Double Check. Jest absolwentem MBA University Calgary oraz INSEAD/CEDEP we Francji.

Z rynkiem mediów jest związany od 18 lat  - pełnił szereg funkcji w firmach na rynku mediów:  CEO Havas Media, CEO Media Impact Polska, członek zarządu Grupy Onet.pl oraz członek Rady Nadzorczej Media Impact Polska.

DGTAL działa od 2016 roku i pracuje dla największych reklamodawców w Polsce oferując usługi doradcze w zakresie strategii mediowych, optymalizacji budżetów mediowych oraz edukacji w zakresie mediów. W ubiegłym roku przychody DGTAL wyniosły 400 tys zł.

Dołącz do dyskusji: DGTAL rozszerza działalność o konsulting dla właścicieli mediów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abc
Ten Pan się chyba pogubił. Sam nie wie dla kogo pracować. Niezależność i wiarygodność na linii klient (kupujący reklamy) i medium (sprzedający) żadna. I jeszcze próbuje sprawdzać agencje. A może też pracuje dla nich?
odpowiedź
User
Audytwór
Odpowiem od razu - nie ma popytu na te wydumane usługi, nie u was. Źaden marketer, którego pan audytor nazywa "klientem końcowym" (!!!) nie przyjdzie do panów od wyciskania kasy z mediów po usługi doradcze USP, cen itd. Przestańcie pajacować.
odpowiedź