Desperados w kampanii zachęca młodych do mierzenia swojego potencjału w social media (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię piwa Desperados pod hasłem „Inner Tequila Scanner”. Zachęca w niej młodych Polaków do wyzwolenia swojego potencjału. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe K2, Mediavest i Roots PR.
W nowej aktywacji Desperados wzywa młodych ludzi, by nie stali w miejscu, nie ograniczali się. By podnosili poziom swojej tzw. Inner Tequili. „Inner Tequila Scanner” to aplikacja internetowa, która bada poziom Inner Tequili na podstawie aktywności użytkownika w social media. Algorytm wskazuje, co go pozytywnie wyróżnia na tle innych, które jego treści mają najwięcej Inner Tequili i jak zwiększyć jej poziom. Logując się ponownie w aplikacji na stronie scanner-pl.desperados.com internauta będzie mógł sprawdzić swoje postępy.
Ci, którzy wykażą największy przyrost Inner Tequili, mogą wygrać udział w pierwszym na świecie festiwalu bez grawitacji - Desperados Bass Drop w Las Vegas. W wydarzeniu wezmą udział cztery osoby z Polski, które wykażą się największym wzrostem Inner Tequili. Konkurs rozpoczął się w środę, a ogłoszenie zwycięzców nastąpi 16 sierpnia.
W ramach prowadzonej akcji na kanale YouTube marki udostępniono spot o wyjątkowej imprezie zagranej przez eksperymentalnego muzyka Dario, który zwykłe przedmioty zmienił w elektroniczne instrumenty. Ponadto prowadzone są aktywności w innych serwisach społecznościowych.
Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za komunikację PR - agencja Roots PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediavest.
Wiosną br. marka Desperados promowana była akcją pod hasłem „2000 złoty na większe głupoty”.
Dołącz do dyskusji: Desperados w kampanii zachęca młodych do mierzenia swojego potencjału w social media (wideo)
2. 2000 złotyCH!
Copy z wioski, czy jak? Na litość boską...