Desperados reklamuje nowości na lato
Desperados (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek dwa nowe warianty piwa - bezalkoholowy Desperadosem Tropical Twist 0.0% oraz alkoholowy Desperados Exotic Rum 4,5%.
Desperados Tropical Twist 0.0% to drugi bezalkoholowy wariant marki, który został stworzony specjalnie na polski rynek. Łączy smak piwa z tropikalnymi nutami marakui i limonki.
Druga nowość to Desperadosa Exotic Rum 4,5% o smaku tropikalnym, lecz tym razem w wersji alkoholowej, aromatyzowanej rumem.
Wprowadzenie nowych wariantów na rynek wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w digitalu i mediach społecznościowych oraz działania w punktach sprzedaży. 25 kwietnia startuje emisja spotu telewizyjnego Desperadosa Exotic Rum 4,5% oraz Tropical Twist 0.0%. Tymczasem trwa już aktywacja konsumencka Desperadosa „Zostań PrzeTester”, w której marka zaprasza swoich fanów do bycia jej ambasadorem.
Zobacz: Desperados z imprezowym spotem reklamowym
Desperados ogłasza konkurs na PrzeTesterów
Aby wziąć udział w programie „Zostań PrzeTesterem”, trzeba kupić dowolne piwo, a następnie za pomocą kodu spod kapsla lub paragonu zarejestrować się na stronie akcji przetestersmakow.despe.pl. W kolejnym kroku można wybrać zestaw Desperadosów do testowania i sposób jego dostawy. A potem już tylko trzeba poczekać na przesyłkę lub odebrać swój zestaw w wybranym sklepie biorącym udział w akcji promocyjnej.
Aktywację „Zostań PrzeTesterem” wspiera kampania digitalowa, komunikacja na Facebooku i Instagramie oraz materiały promocyjne w sklepach.
Zobacz: Desperados w nowym wydaniu Strawberry Margarita
Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja Digital Kingdom. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Organizatorem aktywacji „Zostań PrzeTesterem” jest agencja Eat Me.
Dołącz do dyskusji: Desperados reklamuje nowości na lato