Kolejna odsłona „wyższego poziomu imprezy” Desperadosa Nocturno
W ramach kampanii promującej Desperadosa Nocturno rozpoczęła się emisja nowych spotów. Ich przygotowaniem zajęła się agencja K2.
Nowe spoty - w wersjach 15 i 30 sekund - towarzyszą promocji aktywacji digitalowej Desperadosa Nocturno. Do 23 sierpnia marka zaprasza na imprezy transmitowane na żywo na fanpage’u marki na FB oraz w kanałach social media influencerów - hostów imprez: prezenterki telewizyjnej i modelki Karoliny Gilon oraz wokalisty i aktora Wojtka „Łozo” Łozowskiego.
Podczas każdej imprezy dzięki funkcji live chat dostępnej w transmisji na FB influencerzy zadają pytania, a najbardziej kreatywne odpowiedzi fanów są nagradzane biletami na festiwal SkyFest w Barcelonie.
Kampania obejmuje telewizję, digtal, social media oraz działania public relations.
Za kreację spotu telewizyjnego, kampanii digital, a także działania social media odpowiada agencja K2. Za produkcję reklamy TV odpowiada dom produkcyjny Papaya. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.
Promocja aktywacji ruszyła w pierwszym kwartale lipca. Desperados (Grupa Żywiec) promuje wariant Nocturno od połowy czerwca.
Dołącz do dyskusji: Kolejna odsłona „wyższego poziomu imprezy” Desperadosa Nocturno