Design i funkcjonalność do kwadratu. Nowa kampania reklamowa Geberit
Hasło „Design Meets Function” łączy szwajcarską technologię Geberit z estetycznym designem. Dotychczasowa filozofia firmy, kładąca nacisk na inżynierię sanitarną, łączy ją teraz z estetyką i funkcjonalnością. Nowa kampania Geberit Polska ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, że dobry design produktów koncernu nie ustępuje miejsca funkcjonalności. Koncepcją kreatywną i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Wavemaker.
Geberit to lider w produkcji systemów łazienkowych, systemów sanitarnych oraz kompletnego wyposażenia łazienek. Przez dziesięciolecia firma zdołała wypracować sobie dużą renomę, dostarczając niezawodne oraz wysokiej jakości rozwiązania sanitarne. Idea “Know How Installed” kojarzyła się architektom i hydraulikom z łatwością montażu, trwałością konstrukcji oraz najlepszymi materiałami.
Design Meets Function
Od kilku lat Grupa Geberit intensywnie pracuje także nad rozwojem produktów do wyposażenia łazienek. W 2019 r. po raz pierwszy wprowadziła na polski rynek kompletne serie łazienkowo-ceramiczne, sygnowane marką Geberit. Wszystkie produkty i kompletne serie są projektowane zgodnie z zasadą “Design Meets Function”, łącząca zaawansowaną technologię z pięknym, funkcjonalnym designem.
“Celem nowej kampanii reklamowej jest propagowanie filozofii, stojącej za firmą Geberit. Wykorzystując bogactwo wiedzy technologicznej i blisko 150 lat doświadczenia, chcemy sprawić, by nasze produkty łazienkowe nie tylko cieszyły oko użytkowników– zależy nam na tym, aby czyniły życie wygodniejszym oraz bardziej komfortowym” – mówi Marta Ostojska, specjalista ds. PR w Geberit Polska.
Produkty, które idealnie odzwierciedlają ducha „design meets function” to nowa seria łazienkowa Acanto, nowy system, zapewniający świeżość w łazience – Geberit DuoFresh oraz przyciski spłukujące, które oprócz spłukiwania, oferują dodatkowe funkcje, jak np. uruchamianie bezdotykowe lub zdalne.
„Idea kreatywna wychodzi od hasła ”Geberit. Design i funkcjonalność do kwadratu”. Nawiązuje do DNA marki Geberit– kwadratowego logo i globalnego hasła: „Design meets function”. Konsekutywną komunikację rozpoczynają kreacje, prezentujące inspirujące zdjęcia wnętrz i kompatybilne rozwiązania do łazienek. Następnie odbiorcom prezentowane są konkretne produkty z oferty Acanto i DuoFresh. Odwołujemy się do funkcjonalności mebli i innowacyjności rozwiązań takich jak DuoFresh. W przygotowanych materiałach kreatywnych wyjaśniamy skomplikowane rozwiązania poprzez prezentację ich zalet” – komentuje Małgorzata Straszewska, Wavemaker Polska.
Prowadzone działania mediowe zapewniają budowanie zasięgu poprzez wykorzystanie wizerunkowych kreacji, ukazujących nowe rozwiązania marki Geberit. Priorytetem planowanych działań było precyzyjne dotarcie zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i profesjonalistów. Stworzenie kompleksowego ekosystemu komunikacji, opartego na szerokim spektrum użytych kanałów (kampania video, media społecznościowe, reklama banerowa, aplikacje mobilne), zapewnia efektywne dotarcie z komunikatem do określonej grupy docelowej. Zaplanowane zostały także artykuły, prezentujące nowe funkcjonalności marki Geberit na wiodących portalach, związanych z budownictwem oraz architekturą.
Geberit kieruje kampanię do architektów, projektantów wnętrz, właścicieli salonów łazienkowych oraz klientów indywidualnych. Kampania już trwa. Według założeń ma potrwać do końca roku, zaś druga odsłona jest przewidziana na wiosnę 2020 r.
Informacje o Grupie Geberit
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).