Desa Unicum klientem agencji Imagine
Do grona klientów agencji Imagine dołączył polski dom aukcyjny Desa Unicum. Agencja odpowiada za działania związane z rebrandingiem marki.
W ramach współpracy przeprowadzona została m.in. optymalizacja UX serwisu internetowego firmy i wdrożona jego nowa koncepcja wizualna. Zmiany te są częścią procesu rebrandingu DESA Unicum, zapoczątkowanego pod koniec ubiegłego roku.
W jego ramach dom aukcyjny Desa Unicum wprowadził w ostatnich miesiącach m.in. aktualizację identyfikacji wizualnej, a także uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego desa.pl.
- Celem rebrandingu było podkreślenie najważniejszych wartości marki oraz misji Desa Unicum jaką jest profesjonalizacja i rozwijanie rynku sztuki w Polsce - mówi Aleksandra Kołaczek, project manager Imagine.
Prace nad nową wersją strony internetowej trwały kilka miesięcy. Przez ten czas zespół złożony ze specjalistów Imagine oraz ekspertów Desa Unicum stworzył makiety strony oraz wdrożył przejrzysty serwis.
Firmy nie ujawniają, jak długo będą razem współpracować.
Dołącz do dyskusji: Desa Unicum klientem agencji Imagine