SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dermika z nową identyfikacją wizualną od Czteryczwarte Brand Design

Agencja Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek opakowań dla marki kosmetyków Dermika (Cederroth Polska). Efekty współpracy można już oglądać na półkach drogerii. Agencja została wybrana w przetargu.

Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design było oddanie poprzez design pierwotnego ducha marki Dermika (eleganckiej, z klasą, nieco tajemniczej), a także podniesienia jej postrzeganej jakości i ujednolicenia designu opakowań. Celem projektu było opracowanie identyfikacji wizualnej odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie i stworzenie spójnej architektury, w oparciu o którą będą powstawały opakowania do poszczególnych linii produktowych.

 

Osią projektu stała się litera "D", która przybiera różne formy, jest ozdobą, a jednocześnie ma budować unikalność i wyróżnialność produktów Dermika na półce.

Jak dotąd nowa architektura została przełożona na 15 linii kosmetyków (łącznie ponad 80 SKU), które sukcesywnie są wprowadzane na rynek.

Dołącz do dyskusji: Dermika z nową identyfikacją wizualną od Czteryczwarte Brand Design

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl