Dentsu: 23-proc. wzrost zysku w II kw.
W II kwartale bieżącego roku zysk netto firmy Dentsu zwiększył się o 23 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, do poziomu 1,9 miliarda jenów (12 mln funtów).
Jednak o 17,2 proc. do 381 miliardów jenów, zmniejszył się w tym samym czasie przychód największej japońskiej firmy reklamowej.
Przychód Dentsu z reklam telewizyjnych spadł o 15,6 proc., z reklam w pasie codziennej o 26 proc., w czasopismach o 32,4 proc., w radiu o 13 proc., a z reklam na nośnikach outdoor o blisko 10 proc.
W samej Japonii całkowity przychód firmy zmniejszył się o 16 proc. (do 359 mld jenów), a na rynkach zagranicznych o 39 proc. (do 24 mld jenów).
Dołącz do dyskusji: Dentsu: 23-proc. wzrost zysku w II kw.