"Demo" przeciw nadwadze
Rozpoczęła się kampania środka wspomagającego odchudzenie Fito Slim Forte, którego producentem jest Dagomed-Pharma Sp. z o.o.
Twórcą kampanii jest DEMO HealthCare, wyspecjalizowany w obsłudze firm farmaceutycznych dział agencji DEMO Effective Launching.
Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie prasę kobiecą (m.in. "Życie na gorąco", "Gala", "SuperLinia", "Glamour", "Olivia", a także tematyczne dodatki do prasy codziennej). Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House.
Celem działań promocyjnych jest stworzenie dla Fito Slim Forte wizerunku preparatu, który wspomaga odchudzanie, a jednocześnie nie niszczy organizmu. Grupą docelową są kobiety z nadwagą: w wieku 19-29 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, zamieszkujące w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, oraz w wieku 40-50 lat z mniejszych miast (powyżej 50 tys.), również z wykształceniem co najmniej średnim.
W swoim przekazie reklamowym, Fito Slim Forte odchodzi od pustych obietnic błyskawicznych rezultatów kuracji odchudzającej. Nacisk położony jest na zachęcenie wszystkich kobiet pragnących zrzucić zbędne kilogramy do zmiany stylu życia - na zdrowszy i bardziej aktywny. Jak głosi reklama, tylko w takim przypadku będzie można zobaczyć trwałe efekty kuracji odchudzającej.
"Fito Slim Forte może pomóc tym, którzy naprawdę chcą być szczupli i zdrowi. Hamuje on łaknienie i jednocześnie jako jedyny środek na rynku w naturalny sposób uzupełnia niedobory mikroelementów i witamin. To idealne uzupełnienie mądrej diety" - tłumaczy Agnieszka Zachaj-Zafirow, Specjalista ds. Marketingu z Dagomed-Pharma Sp. z o.o.
Dołącz do dyskusji: "Demo" przeciw nadwadze