Demo dla Bakomy
Ruszyła telewizyjna kampania jogurtów Bakoma Premium
Pod hasłem "Odkryj naszą naturę" rozpoczęła się telewizyjna kampania jogurtów Bakoma Premium. Spot reklamowy dla potrzeb promocji przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Kampania potrwa przez 3 miesiące. Jej celem jest poinformowanie o rozpoczęciu promocji konsumenckiej oraz wzrost sprzedaży jogurtów Premium.
Kampania obejmie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Media na jej potrzeby zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. Koncepcję promocji konsumenckiej, projekty opakowań i materiałów POS oraz obsługę logistyczną przygotowała agencja IQ Marketing.
Spot reklamowy Bakomy przypomina o wyjątkowości jogurtów Premium, które powstają z najlepszych owoców i prawdziwego mleka. Reklama informuje również o trwającej promocji konsumenckiej - największej w dotychczasowej historii Bakomy.
Do wygrania w niej jest: 100 rodzinnych weekendów w najpiękniejszych miejscach Polski w obiektach Polish Prestige Hotels & Resorts (m.in. Zakopane, Sopot, Krynica), a także miesięczny zapas jogurtów dla 500 osób. Aby wygrać weekend lub zestaw firmowy, trzeba odnaleźć odpowiedni znaczek na odwrocie wieczka.
Wśród uczestników promocji zostanie także rozlosowana nagroda główna - 3 samochody marki Seat Ibiza. Aby mieć szansę na ich wygraną, wystarczy wysłać na adres podany na opakowaniu 5 wieczek z dowolnych jogurtów Premium. Co miesiąc będzie losowany jeden samochód.
Seria jogurtów Bakoma Premium, która jest objęta promocją, ma na opakowaniach wielkie, żółte słoneczko. Promocja potrwa do 15 grudnia 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: Demo dla Bakomy