DEMO dla Bakomy
Ruszyła telewizyjna kampania serków Bakuś
"Uwaga dzieci, Bakuś-pakuś leci!" - to slogan telewizyjnej kampanii reklamowej serków dla dzieci Bakuś, do której spot reklamowy przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Celem kampanii jest poinformowanie o rozpoczęciu promocji konsumenckiej oraz wzrost sprzedaży serków Bakuś.
Kampania potrwa przez 3 miesiące i obejmie wszystkie najważniejsze stacje telewizyjne (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN). Media na jej potrzeby zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom.
Reklama przypomina, że Bakuś to puszysty i naturalny serek dla dzieci od Bakomy. Pokazuje także kolorowy, bajkowy świat, w którym Bakusiowe zwierzątka przygotowują serek z naturalnych owoców i mleka, świetnie się przy tym bawiąc.
W spocie reklamowym została również zawarta informacja o promocji Bakusia. W jej ramach na rynek trafiła limitowana seria Bakusia - atrakcyjny czteropak Bakuś-pakuś. Do każdego czteropaka dołączona jest jedna z pięciu oryginalnych gier. Ich bohaterami są oczywiście Bakusiowe zwierzątka. Materiał na płyty przygotowała firma PROGRESSIVO.
Według danych MEMRB (styczeń-luty 04) Bakuś to najchętniej kupowany serek dla dzieci. Produkt Bakomy jest dostępny w wielu smakach, m.in. waniliowym, truskawkowym i brzoskwiniowym. Dzięki zawartości wapnia i pełnowartościowego, łatwo strawnego białka stanowi idealne danie lub deser dla dzieci.
Dołącz do dyskusji: DEMO dla Bakomy