Decathlon promuje aktywność fizyczną wśród dzieci programem „Powrót na trening”
Wystartował program edukacyjny sieci sklepów sportowych Decathlon. „Powrót na trening” ma zachęcać dzieci w wieku szkolnym do aktywności fizycznej. Akcję wspiera kampania promocyjna, którą przygotowała agencja K2.
„Powrót na trening” to projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. Jego celem jest promowanie aktywności fizycznej wśród najmłodszych oraz podkreślenie korzyści, jakie płyną z uprawiania sportu. Marka zachęca rodziców, by kibicowali swoim pociechom i pomagali im pokonywać własne słabości. Kampania potrwa do 10 września.
Na potrzeby akcji powstały spot telewizyjny w dwóch wersjach - krótszej, 15-sekundowej i dłuższej, 30-sekundowej. Oprócz tego przygotowano także formaty graficzne na potrzeby działań offline oraz dedykowaną stronę internetową, gdzie można zapoznać się z poradami specjalistów dotyczącymi aktywności fizycznej oraz z aktualną ofertą produktów z linii dziecięcej Decathlon.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja K2. Spoty wyprodukowało studio OTO FILM.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MullenLowe.
Dołącz do dyskusji: Decathlon promuje aktywność fizyczną wśród dzieci programem „Powrót na trening”