Debata CNN i YouTube hitem
Poniedziałkowa debata demokratycznych kandydatów na prezydentaStanów Zjednoczonych, zorganizowana wspólnie przez CNN i należącydo Google serwis YouTube, osiągnęła bardzo dobre wynikioglądalności.
Podczas dwugodzinnej debaty kandydaci odpowiadali na pytania wformie klipów wideo od użytkowników YouTube.
Jak wynika z danych Nielsen Media Research, transmisjaprzyciągnęła przed telewizory średnio 2,6 miliona widzów i byładrugą najchętniej oglądaną debatą w tym sezonie. Znalazła się tużza debatą z 3 czerwca (2,8 miliona widzów), którą równieżtransmitowała CNN.
Poniedziałkowa debata, która odbyła się w Charleston wPołudniowej Karolinie, nie miała sobie za to równych w grupiewiekowej 18-34, gdzie obejrzało ją 407 tysięcy osób, w porównaniudo 368 tysięcy w czerwcu.
Podobna debata z udziałem republikańskich kandydatów ma odbyćsię 17 września na Florydzie.
Dołącz do dyskusji: Debata CNN i YouTube hitem