DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach
Sieć reklamowa DDB Worldwide poinformowała o uruchomieniu globalnie projektu pod nazwą „The Phyllis Project”. Ta nowa globalna inicjatywa ma na celu zwiększenie liczby kobiet na kierowniczych stanowiskach kreatywnych w tym roku w każdym regionie świata, w którym działa ta sieć reklamowa.
Nazwa projektu pochodzi od imienia Phyllis Robinson, pierwszej copywriterki w DDB Worldwide i pierwszej kobiety, która w tej sieci w Stanach Zjednoczonych objęła stanowisko copy chief.
Projekt ten wspiera i promuje Amir Kassaei, dyrektor kreatywny DDB Worldwide. Wyjaśnia on, że projekt ten uznaje znaczącą rolę kobiety i potrzebę równości płci na poziomie przywództwa w agencji.
Projekt składa się z czterech głównych elementów. Po pierwsze chodzi o dostosowanie spersonalizowanego programu rozwoju na poziomie zarządzania DDB Worldwide. Po drugie - realizację zadań na poziomie globalnych przetargów i przy obsłudze globalnych klientów agencji. Po trzecie - zapraszanie kobiet do udziału w ważnych branżowych, międzynarodowych wydarzenia. I po czwarte - gwarantowanie rejestracji i udziału kobiet w programach szkoleniowych i seminariach DDB Worldwide.
Globalna Rada Kreatywna DDB Worldwide wybrała kobiety z 12 różnych biur agencji w 9 krajach na świecie: Brazylii, Bombaju, Nowej Zelandii, Paryżu, Dusseldorfie, Berlinie, RPA, Miami, Hiszpanii, Toronto, Nowym Jorku i Chicago.
Dołącz do dyskusji: DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach