Dawid Kaźmierczak: z 180 heartbeats do agencji Przestrzeń
Dawid Kaźmierczak, do niedawna social media & PR director w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, dołączył do zespołu agencji Przestrzeń.
Będzie tworzyć nową ofertę dotyczącą kreatywnej komunikacji w kanałach social media & digital. Jak podkreśla Kaźmierczak, chodzi o zupełnie nowy sposób myślenia o tworzeniu treści dla marek.
- Parafrazując klasyka, najlepszy content nie wygląda jak reklama. Nikt nie chce konsumować nachalnych komercyjnych treści w Internecie. Content, nie reklama – właśnie to coraz częściej słyszymy od klientów. Jednak aby tworzyć treści w inny sposób niż „tradycyjną” reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem - mówi.
Jego zatrudnienie w tej agencji ma znacząco wzmocnić kompetencje zarządcze i kreatywne w tym zakresie w strukturach Przestrzeni.
Kaźmierczak był liderem projektów social media & PR m.in. dla Zalando, Burger King, BNP Paribas, wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel.
Dawid Kaźmierczak jest członkiem kapituły Papaya Young Directors oraz pomysłodawcą i współtwórcą kategorii Vertical Stories. W 2021 wraz z newonce.radio stworzył audycje #ADventures w której rozmawia z przedstawicielami branży kreatywnej.
Agencja Przestrzeń pracuje dla takich klientów, jak: Decathlon, Nestle, Pepsico czy Johnson&Johnson.
Dołącz do dyskusji: Dawid Kaźmierczak: z 180 heartbeats do agencji Przestrzeń