David Gaboriaud będzie promować nowe smaki Almette
Hochland Polska poszerza ofertę serków Almette o dwa nowe smaki. Ich debiut na rynku wesprze szeroką kampanią z udziałem kucharza Davida Gaboriauda. Za realizację działań odpowiadają agencje Grasp Group i Value Media.
W ofercie marki serków Almette pojawiły się dwa nowe smaki: z rzodkiewkami oraz ze szpinakiem i czosnkiem. Jak podaje Hochland, produkty te uzyskają szerokie wsparcie marketingowe, a głównym elementem spajającym wszystkie kanały promocji jest rekomendacja znanego kucharza, młodego pokolenia - Davida Gaboriaud. Jego wizerunek pojawi się także na opakowaniach dwóch nowych smaków - Almette z rzodkiewkami i Almette ze szpinakiem i czosnkiem. Gaboriaud jest znany m.in. z programu „David w Europie” w Kuchnia+.
Działania reklamowe rozpoczną się w kwietniu i potrwają trzy miesiące. Będą prowadzone w telewizji, internecie (m.in. na Facebooku, Instagramie i YouTube), punktach sprzedaży (materiały POSM), w ramach ogólnopolskich akcji ambientowych, spotkań śniadaniowych i działań PR.
Na ten czas zaplanowano kampanię w telewizji oraz internecie. Nowe smaki komunikowane będą także na materiałach POSM, w social mediach (Facebook, Instagram, Youtube), w ramach ogólnopolskich akcji ambientowych i spotkań śniadaniowych. Przewidziano także działania PR.
Aktualnie Hochland wspiera markę Almette wizerunkową kampanią, w której podkreśla, że serki te są w 100 proc. naturalne.
Dołącz do dyskusji: David Gaboriaud będzie promować nowe smaki Almette