David Beckham w reklamie TikTok na święta
Były piłkarz David Beckham został twarzą świątecznej kampanii reklamowej platformy TikTok. Właśnie ruszają działania z jego udziałem.
Beckham nawiązał współpracę z TikTok w ramach jego współpracy z UNICEF i fundacji 7 Fund.
Kampania pod hasłem „Jump in together” podzielona jest na 3 fazy. Pierwsza rozpoczęła się w poniedziałek od emisji 15-sek. spotu w wybranych stacjach tv i na platformach VOD. Pojawia się w nim Lewis Capaldi. Druga odsłona ruszy 22 grudnia br., ale Tik Tok nie ujawnia jeszcze spotu. W kolejnej, trzeciej fazie, która rozpocznie się 23 grudnia pojawi się David Beckham, który otwiera konto na TikTok. Wtedy też były piłkarz zamieści wideo, w którym podejmuje wyzwanie TikTok z hashtagiem „#TikTokTradition”.
To wyzwanie będzie realizowane wspólnie z UNICEF, którego Beckham jest ambasadorem. Wpływy uzyskane dzięki tej akcji TikTok przekaże właśnie na rzecz tej organizacji.
Kampania obejmuje telewizję, kina i nośniki reklamy zewnętrznej.
Działania reklamowe przygotowała agencja reklamowa Social Lab we współpracy z działem marketingu TikTok. Celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do przyłączenia się do platformy TikTok.
Spoty wyreżyserowane przez Zac Ella wyprodukowało Agile Films. Media do kampanii zaplanował i kupił Heart&Science (Omnicom).
Dołącz do dyskusji: David Beckham w reklamie TikTok na święta