"Daruj nam życie" - nowa kampania społeczna
Z inicjatywy Fundacji Moja Afryka rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna na rzecz pomocy mieszkańcom Afryki
Głównym celem ogólnopolskiej kampanii społecznej "Daruj nam życie" jest pozyskanie partnerów, którzy będą wspierać Fundację w jej pierwszej akcji humanitarnej. Kampania ma także na celu budowę świadomości istnienia Fundacji Moja Afryka oraz przekonania o ważności jej misji. Grupę docelową działań stanowią firmy oraz osoby indywidualne (mieszkańcy dużych i średnich miast, wiek 15-50 lat, wykształcenie średnie i wyższe). Pierwsza emisja reklam pojawiła się 3 czerwca br.
"Podczas moich podróży do Afryki wielokrotnie spotykałam się z dramatycznym ubóstwem, w jakim żyją jej mieszkańcy. Cierpią z powodu epidemii głodu, malarii i AIDS. Dlatego wraz z przyjaciółmi postanowiliśmy powołać fundację i zainicjować akcję humanitarną dla Afryki. Chociaż nie jesteśmy społeczeństwem zamożnym, możemy pomóc tym, którzy są od nas znacznie ubożsi. Każda, nawet symboliczna forma pomocy ma wpływ na poprawę jakości życia szczególnie dzieci" - mówi Dorota Kozarzewska, jedna z założycielek Fundacji Moja Afryka.
Wszystkie firmy, które razem z Fundacją pracowały nad realizacją kampanii, przyłączyły się do akcji na zasadzie wolontariatu. Opracowaniem strategii kampanii oraz systemu identyfikacji wizualnej i projektów reklam zajęła się agencja reklamowa PZL. Pozyskaniem nieodpłatnego czasu i powierzchni reklamowej zajmuje się dom mediowy Initiative Media. Dom produkcyjny Post Meridian odpowiedzialny był za produkcję spotów radiowych i kinowych, a Synchrolab za produkcję kopii materiałów do kin. Biuro prasowe Fundacji oraz obsługę public relations prowadzi agencja On Board.
Kampania społeczna "Daruj nam życie" prowadzona jest na łamach ogólnopolskich tytułów prasowych (m.in. "Wysokie Obcasy", "Businessman Magazine", "Super Express", "Gazeta Bankowa", "Tele Świat", "Fluid", "Murator" - w sumie 30 tytułów), na antenie stacji radiowych (Radio Zet i 77 stacji lokalnych, w tym 23 stacje należące do koncernu Agora), w internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska oraz 3 inne portale), w kinach (czas reklamowy udostępniony przez firmę New Age Media w sieci multipleksów Cinema City) oraz w formie outdooru (sieć citylightów firmy Clear Channel).
Firmami, które również włączyły się w przygotowanie kampanii "Daruj nam życie" są: instytut badawczy SMG/KRC, który na wstępnym etapie opracował i przeprowadził badania koncepcji Fundacji, drukarnia Multicopy odpowiadająca za przygotowanie i druk mailingu do VIP-ów (5 tys. adresów udostępnionych przez Polskie Centrum Marketingowe) oraz firma Flash Press Media, która udostępniła zdjęcie użyte w projektach kampanii społecznej.
Dołącz do dyskusji: "Daruj nam życie" - nowa kampania społeczna