Dariusz Zieliński i Aneta Nowakowska awansowali w G+J
Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska. Z kolei Aneta Nowakowska awansowała na funkcję dyrektora co-branding i corporate media.
Zieliński będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój niestandardowych projektów specjalnych w segmencie Man and Special Interest. Zajmie się też m.in. digitalizacją i komercjalizacją treści w związku z przygotowywaniem aplikacji magazynów G+J na tablety oraz rozwojem oferty prenumeraty B2B.
Dariusz Zieliński pracuje w G+J od 2011 roku i wcześniej był szefem zespołu new business. W przeszłości pracował m.in. w Marquard Media Polska.
Z kolei Aneta Nowakowska będzie rozwijała istniejące projekty co-brandowe i custom („Itaka&Gala”, „Multikino&Gala”) oraz rozszerzała ten obszar o nowe przedsięwzięcia biznesowe. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację publikacji custom do dystrybucji w formie e-wydań i wersji na tablety.
Nowakowska pracuje w G+J od 2010 roku i wcześniej obejmowała stanowisko szefa projektów co-branding i corporate media. W przeszłości pracowała m.in. w Ringier Axel Springer Polska i w Muratorze.
- Widząc ogromny potencjał w projektach realizowanych w dziale new business i corporate media, zdecydowaliśmy się na utworzenie nowych stanowisk w wydawnictwie - mówi Barbara Topol, dyrektor sprzedaży G+J Polska. Działem new business and corporate media kieruje Joanna Chlebna.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Zieliński i Aneta Nowakowska awansowali w G+J