Daria Dziewięcka naczelną Wysokieobcasy.pl, Summer-Brason i Dobrzyńska zajmą się marketingiem "Wysokich Obcasów"
Monika Summer-Brason odpowiada od marca za marketing "Wysokich Obcasów", "Wysokich Obcasów Extra" i serwisu Wysokieobcasy.pl (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do zespołu dołączyła też Adrianna Dobrzyńska. Zmieniła się również szefowa serwisu Wysokieobcasy.pl: Zuzannę Ziomecką zastąpiła Daria Dziewięcka.
Zmiany związane są ze zmianą strategii rozwoju segmentu kobiecego w Agorze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W styczniu Monika Summer-Brason odeszła z Wydawnictwa Zwierciadło. Była tam dyrektorem promocji i PR. Jej obowiązki przejęły wówczas brand managerki poszczególnych tytułów: Justyna Ogłozińska odpowiedzialna za miesięcznik „Zwierciadło” oraz Karolina Siewierska-Kołodziej zajmująca się miesięcznikiem „Sens”.
Summer-Brason nie chciała wówczas zdradzać, jakie są jej dalsze plan zawodowe. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że ostatecznie związała się zawodowo z Agorą. W wydawnictwie tym zajmie się tworzeniem strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej. To nowe stanowisko w strukturach Agory, które powstało w związku z planami wydawcy dotyczącymi rozwoju obszaru kobiecego. W ramach tego m.in. wkrótce odświeżony też zostanie serwis Wysokieobcasy.pl.
Do zespołu zajmującego się strategią marketingową obszaru kobiecego w Agorze dołączyła również Adrianna Dobrzyńska, związana uprzednio z miesięcznikami „Zwierciadło” i „Sens”. Do końca 2016 roku odpowiadała tam za promocję i komunikację.
Promocją magazynów "Wysokie Obcasy" i "Wysokie Obcasy Extra", a także powiązanego z nimi serwisu Wysokieobcasy.pl dotychczas zajmował się dział promocji „Gazety Wyborczej”.
Zmiany nastąpiły również w serwisie Wysokieobcasy.pl, którego dotychczasowa redaktor naczelna Zuzanna Ziomecka pracuje nad realizacją „Women Choose The News” - projektu „Wysokich Obcasów”, który otrzymał dofinansowanie w ramach programu Google Digital News Initiative.
Obowiązki Ziomeckiej przejęła Daria Dziewięcka, która wcześniej pracowała w portalu Gazeta.pl jako wydawca serwisu Metrowarszawa.Gazeta.pl, a w latach 2012-2014 odpowiadała za wydawanie strony głównej serwisu Natemat.pl.
W listopadzie 2016 roku "Wysokie Obcasy Extra" notowały sprzedaż ogółem na poziomie 77 320 egz.
Dołącz do dyskusji: Daria Dziewięcka naczelną Wysokieobcasy.pl, Summer-Brason i Dobrzyńska zajmą się marketingiem "Wysokich Obcasów"