SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Daria Dziewięcka naczelną Wysokieobcasy.pl, Summer-Brason i Dobrzyńska zajmą się marketingiem "Wysokich Obcasów"

Monika Summer-Brason odpowiada od marca za marketing "Wysokich Obcasów", "Wysokich Obcasów  Extra" i serwisu Wysokieobcasy.pl (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do zespołu dołączyła też Adrianna Dobrzyńska. Zmieniła się również szefowa serwisu Wysokieobcasy.pl: Zuzannę Ziomecką zastąpiła Daria Dziewięcka.

Monika Summer-BrasonMonika Summer-Brason

Zmiany związane są ze zmianą strategii rozwoju segmentu kobiecego w Agorze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W styczniu Monika Summer-Brason odeszła z Wydawnictwa Zwierciadło. Była tam dyrektorem promocji i PR. Jej obowiązki przejęły wówczas brand managerki poszczególnych tytułów: Justyna Ogłozińska odpowiedzialna za miesięcznik „Zwierciadło” oraz Karolina Siewierska-Kołodziej zajmująca się miesięcznikiem „Sens”.

Summer-Brason nie chciała wówczas zdradzać, jakie są jej dalsze plan zawodowe. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że ostatecznie związała się zawodowo z Agorą. W wydawnictwie tym zajmie się tworzeniem strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej. To nowe stanowisko w strukturach Agory, które powstało w związku z planami wydawcy dotyczącymi rozwoju obszaru kobiecego. W ramach tego m.in. wkrótce odświeżony też zostanie serwis Wysokieobcasy.pl.

Do zespołu zajmującego się strategią marketingową obszaru kobiecego w Agorze dołączyła również Adrianna Dobrzyńska, związana uprzednio z miesięcznikami „Zwierciadło” i „Sens”. Do końca 2016 roku odpowiadała tam za promocję i komunikację.

Promocją magazynów "Wysokie Obcasy" i "Wysokie Obcasy Extra", a także powiązanego z nimi serwisu Wysokieobcasy.pl dotychczas zajmował się dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Zmiany nastąpiły również w serwisie Wysokieobcasy.pl, którego dotychczasowa redaktor naczelna Zuzanna Ziomecka pracuje nad realizacją „Women Choose The News” - projektu „Wysokich Obcasów”, który otrzymał dofinansowanie w ramach programu Google Digital News Initiative.

Obowiązki Ziomeckiej przejęła Daria Dziewięcka, która wcześniej pracowała w portalu Gazeta.pl jako wydawca serwisu Metrowarszawa.Gazeta.pl, a w latach 2012-2014 odpowiadała za wydawanie strony głównej serwisu Natemat.pl.

W listopadzie 2016 roku "Wysokie Obcasy Extra" notowały sprzedaż ogółem na poziomie 77 320 egz.

Dołącz do dyskusji: Daria Dziewięcka naczelną Wysokieobcasy.pl, Summer-Brason i Dobrzyńska zajmą się marketingiem "Wysokich Obcasów"

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Poranek
Gratulacje Daria!
odpowiedź
User
K
Monika do boju! Powodzenia.
odpowiedź
User
ty
Daria Awaria (mózgu)
odpowiedź