Danuta Kowalska dyrektorem marketingu i komunikacji Legii Warszawa
Danuta Kowalska objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Wcześniej pracowała m.in. w Coca-Cola Poland Services, Fundacji Grupy TP, UNICEF-ie i Lang Team.
Jako dyrektor marketingu i komunikacji Legii Warszawa Danuta Kowalska będzie odpowiadać za stworzenie spójnej strategii marketingowo-komunikacyjnej klubu. - Systematycznie kompletujemy zespół fachowców, a pani Danuta to doświadczony, znany w świecie sportu i biznesu menedżer zarządzający - uzasadnia Leszek Miklas, prezes zarządu Legii.
Danuta Kowalska ma wieloletnie doświadczenie w branży komunikacyjno-reklamowej. Pracowała m.in. w amerykańskiej agencji reklamowej DDB Needham, kierowała działami reklamy, promocji, sponsoringu, znaku towarowego i marketingu w Coca-Cola Poland Services oraz stała na czele zespołu Lang Team, tworząc strategie biznesową i komunikacyjną. Jako dyrektor ds. komunikacji i rozwoju Polskiej Fundacji Olimpijskiej współpracowała z korporacjami i organizacjami międzynarodowymi. Pełniła też funkcję członka zarządu UNICEF-u, gdzie jako dyrektor ds. współpracy z korporacjami stworzyła dla Grupy Orbis największy polski program CSR "Szkoły dla Afryki". Natomiast jako prezes zarządu Fundacji Grupy TP wymyśliła wiele znanych programów społecznych i edukacyjnych. Danuta Kowalska założyła też firmę CSR Strategies, zajmującą się doradztwem z zakresu budowania i wdrażania strategii komunikacji społecznej i korporacyjnej.
Dołącz do dyskusji: Danuta Kowalska dyrektorem marketingu i komunikacji Legii Warszawa