Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. „Księżniczka” o 86 proc. do góry
W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w maju 2014 roku wyniosła 57 409 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 1,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W maju 2013 roku tytuł ten zajmował miejsce drugie.
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 47 107 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był liderem. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 46 972 egz., po spadku o 17,37 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 86,20 proc. do 43 671 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca ósmego na czwarte.
Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji trzeciej na szóstą. Jego wynik sprzedażowy w maju br. zmniejszył się bowiem o 41,23 proc. do 29 708 egz.
ZKDP | maj | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 73 000 | 57 409 | 57 409 | 80 000 | 56 359 | 56 359 |
Lego. Legends of Chima | 59 463 | 47 107 | 47 107 | - | - | - |
Scooby - Doo! | 79 962 | 46 972 | 46 972 | 80 002 | 56 847 | 56 847 |
Księżniczka | 55 000 | 43 671 | 43 671 | 57 000 | 23 454 | 23 454 |
Kubuś i Przyjaciele | 45 000 | 29 904 | 29 904 | 52 000 | 29 605 | 29 605 |
Monster High | 60 010 | 29 708 | 29 708 | 60 256 | 50 547 | 50 547 |
Świnka Peppa Magazyn | 44 985 | 28 433 | 28 433 | - | - | - |
Auta | 48 000 | 25 488 | 25 488 | 52 000 | 30 759 | 30 759 |
Ben 10 Magazyn | 39 992 | 24 470 | 24 470 | 49 938 | 29 395 | 29 395 |
Magazyn MiniMini | 39 964 | 23 515 | 23 515 | 42 982 | 27 541 | 27 541 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 42,09 proc.) pochwalić się mogła „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Lego. Legends of Chima” - było to 9,97 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 73 000 | 57 409 | 57 409 | 75 000 | 54 199 | 54 199 |
Lego. Legends of Chima | 59 463 | 47 107 | 47 107 | 59 912 | 52 321 | 52 321 |
Scooby - Doo! | 79 962 | 46 972 | 46 972 | 79 540 | 49 779 | 49 779 |
Księżniczka | 55 000 | 43 671 | 43 671 | 55 000 | 34 508 | 34 508 |
Kubuś i Przyjaciele | 45 000 | 29 904 | 29 904 | 48 000 | 24 643 | 24 643 |
Monster High | 60 010 | 29 708 | 29 708 | 63 000 | 27 665 | 27 665 |
Świnka Peppa Magazyn | 44 985 | 28 433 | 28 433 | 42 970 | 20 010 | 20 010 |
Auta | 48 000 | 25 488 | 25 488 | 48 000 | 23 062 | 23 062 |
Ben 10 Magazyn | 39 992 | 24 470 | 24 470 | - | - | - |
Magazyn MiniMini | 39 964 | 23 515 | 23 515 | 42 941 | 24 939 | 24 939 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. „Księżniczka” o 86 proc. do góry