Polsat Media zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w Da Vinci Learning
Od początku września br. w kanale edukacyjnym Da Vinci Learning będą emitowane reklamy. Sprzedażą oferty reklamowej stacji zajmuje się Polsat Media.
- Sprzedaż czasu reklamowego stwarza nam nowe możliwości uzyskania dodatkowych środków na inwestycje programowe. Liczymy m.in. na pozyskanie sponsorów dla naszych produkcji lokalnych, nad uruchomieniem których właśnie pracujemy - komentuje Grzegorz Płaza, szef Da Vinci Learning w Polsce.
Nasz kraj to drugi po Turcji rynek europejski, na którym Da Vinci Learning startuje ze sprzedażą oferty reklamowej.
Stacja będzie 60. kanałem obsługiwanym przez Polsat Media.
Da Vinci Learning to kanał o charakterze edukacyjnym, dostępny w Polsce od 2007 roku. Kanał dystrybuowany jest w 92 krajach na świecie i łącznie dociera do ponad 30 milionów widzów.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w Da Vinci Learning