D-Link nowym klientem Neuron Agencji Public Relations
W lutym rozpoczęła się stała obsługa polskiego oddziału firmy D-Link przez Neuron Agencję Public Relations. Działania skupią się na indywidualnych kontaktach z mediami i wspieraniu dystrybutorów produktów D-Link.
Bezpośrednie przedstawicielstwo D-Link w Polsce powstało pod koniec zeszłego roku. Agencja Neuron wspomagała pierwsze działania komunikacyjne, polegające na poinformowaniu o uruchomieniu oddziału, a także nowościach rynkowych, na przykład o innowacyjnej serii AirPlusTM - produktach dla bezprzewodowych sieci LAN o prędkości 22 Mbps.
"Byliśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy przy projektach, a ponadto zaczęliśmy odczuwać potrzebę regularnego komunikowania, więc zaproponowaliśmy Neuronowi stałą umowę", powiedział Roman Napierała, szef polskiego przedstawicielstwa D-Link.
Dołącz do dyskusji: D-Link nowym klientem Neuron Agencji Public Relations