SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

D-Link nowym klientem Neuron Agencji Public Relations

W lutym rozpoczęła się stała obsługa polskiego oddziału firmy D-Link przez Neuron Agencję Public Relations. Działania skupią się na indywidualnych kontaktach z mediami i wspieraniu dystrybutorów produktów D-Link.

Bezpośrednie przedstawicielstwo D-Link w Polsce powstało pod koniec zeszłego roku. Agencja Neuron wspomagała pierwsze działania komunikacyjne, polegające na poinformowaniu o uruchomieniu oddziału, a także nowościach rynkowych, na przykład o innowacyjnej serii AirPlusTM - produktach dla bezprzewodowych sieci LAN o prędkości 22 Mbps.

"Byliśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy przy projektach, a ponadto zaczęliśmy odczuwać potrzebę regularnego komunikowania, więc zaproponowaliśmy Neuronowi stałą umowę", powiedział Roman Napierała, szef polskiego przedstawicielstwa D-Link.

Dołącz do dyskusji: D-Link nowym klientem Neuron Agencji Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl