„Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)
Na YouTubie i Facebooku wystartowała kampania reklamująca nowy system mebli kuchennych Metod dostępny w sklepach IKEA. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Czy jest na to Metod?”, przygotowała agencja K2.
Akcja składa się z cyklu kilkuminutowych filmików, których bohaterami są charyzmatyczna dekoratorka wnętrz Ewa i pragmatyczny wykonawca Stefan. Wspólnie zastanawiają się nad różnymi problemami związanymi z aranżacją przestrzeni w kuchni. Wyzwanie może im rzucić każdy internauta, wypełniając formularz na stronie czyjestnatometod.pl.
Filmiki, udostępniane na youtube’owym kanale IKEA Polska, są wspierane reklamami na YouTubie, Facebooku i w Google AdWords.
Akcja reklamuje nowy system mebli kuchennych Metod, obejmujący 1,6 tys. różnych elementów. Filmiki mają przekonać odbiorców, że meble te można dopasować do każdej polskiej kuchni.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja K2.
Dołącz do dyskusji: „Czy jest na to Metod?” - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)