SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CzteryCzwarte stworzyła Ambasadę Brand Communications

Agencja reklamowa CzteryCzwarte wyodrębniła w swojej strukturzeAmbasadę Brand Communications. Nowy podmiot zajmuje się komunikacjąmarek.

Na czele struktury stanął Miro Charkot, który wcześniej pracowałw Testardo Red Cell i Just - za strategię odpowiada WojciechWalczak związany wcześniej z PZL.

Ambasada Brand Communications zajmuje się planowaniem strategiikomunikacji i przygotowywaniem kreacji, a jej pierwszymzrealizowanym projektem jest nowa kampania mBanku (więcej).

Natomiast istniejące już od dawna CzteryCzwarte Brand Designbędzie dalej działać w dziedzinie projektowania marki. Strukturąkieruje Paweł Rosiński.

Dołącz do dyskusji: CzteryCzwarte stworzyła Ambasadę Brand Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl