SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich, mimo utraty czytelników

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymały się „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może „Moje Mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „M jak Mieszkanie”.

Sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w maju 2013 roku wyniosła 64 173 egz., po spadku względem maja 2012 roku o 21,39 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Był to największy spadek w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,64 proc. i wyniosła 52 839 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w maju br. zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 38,50 proc. do poziomu 48 667 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty

64 173

81 632

Moje Mieszkanie

52 839

50 018

M jak Mieszkanie

48 667

79 136

Weranda

27 049

28 425

Dobre Wnętrze

14 891

15 303

Dom & Wnętrze

6 505

9 466


W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 11,51 proc.) pochwalić się mogło „M jak mieszkanie”. Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 7,73 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty

64 173

64 229

Moje Mieszkanie

52 839

53 133

M jak Mieszkanie

48 667

43 643

Weranda

27 049

28 963

Dobre Wnętrze

14 891

16 138

Dom & Wnętrze

6 505

6 677

 

 

Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” liderem pism wnętrzarskich, mimo utraty czytelników

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jajo
Kanibalizm Muratora daje juz efekty. Tam nie ma pomysłów na nowe tytuły, więc "nowe" są tym samym co stare, tyle że nazwa inna ("M jak mieszkanie" i "Moje Mieszkanie"). Teraz dopiero, gdy trwa kryzysik widać kto rządzi w Muratorze (dotyczy to tez "Super Expressu): ludzie, którzy nie czują rynku, nie maja tego "piątego zmysłu" wydawniczego. Zresztą, po co o tym gadać.
0 0
odpowiedź
User
CENZURA JEST KŁAMSTWEM
BOJKOT KŁAMLIWEGO PORTALU
0 0
odpowiedź