Czołowe serwisy społecznościowe i blogi - raport
MySpace i Google Blogger ponownie okazały się najpopularniejszymiwśród Amerykanów stronami internetowymi w kategorii serwisówspołecznościowych i blogów.
W maju bieżącego roku MySpace zanotował 60,7 miliona unikalnychodwiedzin, czyli o 7 procent więcej w porównaniu z majem roku 2007(56,6 mln) - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nadane firmy badawczej Nielsen Online.
Za MySpace, w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych serwisówspołecznościowych w USA znalazły się w ubiegłym miesiącu kolejno:Facebook (26 milionów unikalnych odwiedzin, wzrost o 83 procent wporównaniu z majem 2007), Classmates Online (14,3 mln, wzrost o 20procent), LinkedIn (7,7 mln, wzrost o 146 procent), Windows LiveSpaces (7,6 mln, spadek o 6 procent), Reunion.com (7,3 mln, wzrosto 82 procent), AOL Hometown (6,6 mln, spadek o 11 procent),Flixster (4,9 mln, wzrost o 70 procent), club Penguin (4,5 mln,wzrost o 39 procent) oraz Imeem (3,2 mln, wzrost o 102procent).
Z kolei wśród blogów internetowych, w maju Google Bloggerzanotował w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej wzrostliczby unikalnych odwiedzin o 40 procent, do poziomu 39,3miliona.
W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych blogów w ubiegłymmiesiącu znalazły się jeszcze: WordPress.com (17,1 milionaunikalnych odwiedzin, wzrost o 170 procent w porównaniu z majem2007), Six Apart TypePad (11,2 mln, wzrost o 6 procent), tmz.com (8mln, wzrost o 10 procent), Live Journal (4,7 mln, wzrost o 13procent), TheHuffingtonPost.com (4,7 mln, wzrost o 255 procent),sports.aol.com/fanhouse (3,9 mln), Perezhilton.com (2,1 mln, wzrosto 26 procent), Engadget (2 mln, wzrost o 35 procent) oraz Gawker (2mln, wzrost o 137 procent).
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Czołowe serwisy społecznościowe i blogi - raport