SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czego pragną kobiety” - Warta reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe

Pod hasłem „Czego pragną kobiety” rusza kampania reklamująca pakiet ubezpieczeń mieszkaniowych w Warcie skierowany do kobiet. Akcję przygotowały agencja reklamowa G7 i dom mediowy Starcom.

Kampania oferowanego przez Wartę Pakietu dla Kobiet podkreśla dostępne w nim usługi dodatkowe, m.in. home i medical assistance oraz opcję Torebka obejmującą ochronę przedmiotów codziennego użytku. Przekaz informuje też, że każda kobieta, która wykupi tę ofertę, otrzyma właśnie torebkę. Kampania ma na celu przekonanie odbiorców, że pakiet ten est precyzyjnie dostosowany do potrzeb wymagających kobiet.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki w wybranych miastach), punkty sprzedaży (witryny w galeriach handlowych) oraz internet (serwis wartadlakobiet.pl). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Czego pragną kobiety” - Warta reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gircia
tak, promuje, tyle, że ze strony nie można pobrać warunków ubezpieczenia, ponoć plik jest uszkodzony
odpowiedź
User
Kobieciarz
Nieźle... czego pragną kobiety? Może niekoniecznie ubezpieczenia ;)
http://www.bezsens.info/2014/09/czego-pragna-kobiety/
odpowiedź