Czas reklamowy w trakcie Super Bowl prawie wyprzedany
Telewizja Fox prawie całkowicie wyprzedała czas reklamowy w trakcieprzyszłorocznego Super Bowl.
Według źródeł zaznajomionych ze sprawą, na ponad trzy miesiąceprzed finałem rozgrywek zawodowej ligi footballu amerykańskiegoNFL, stacja sprzedała już około 90 procent z 63 półminutowychspotów reklamowych, przeznaczonych do emisji w trakcie Super Bowl -informuje serwis Advertising Age.
Doniesienia te kontrastują z poprzednimi latami, gdy stacje, naktórych antenie transmitowana była impreza, do ostatnich dni przedimprezą miały jeszcze wolne miejsca dla reklamodawców. Dlaprzykładu, w zeszłym roku CBS do połowy stycznia sprzedała tylko 42spoty.
Obecnie cena za jeden z pozostałych do wykupienia 30-sekundowychspotów reklamowych w trakcie Super Bowl, dochodzi już do poziomu2,7 miliona dolarów.
Finał rozgrywek NFL odbędzie się 3 lutego przyszłego roku.
źródło: Advertising Age
Dołącz do dyskusji: Czas reklamowy w trakcie Super Bowl prawie wyprzedany