“Czas honoru 3” przegrał tylko z “Tańcem”, 10,5 mln zł z reklam
Trzeci sezon serialu “Czas honoru” miał nieco mniej widzów niż emitowana rok temu druga jego seria, ale w paśmie emisji produkcji TVP 2 awansowała z miejsca trzeciego na drugie. Tej jesieni opowieść przyniosła z reklam w sumie 10,5 mln zł, czyli więcej niż rok temu.
Średnia oglądalność trzeciej edycji “Czasu honoru”, emitowanej w niedziele o 21.05, wyniosła 2,44 mln widzów, co dało stacji 15,46 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 14,95 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Widownia trzeciej serii była nieco niższa od oglądalności drugiej odsłony, która rok temu przyciągała przed ekrany średnio 2,59 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 16,06 proc. i 15,74 proc.
Mimo spadku widowni wynik ten dał TVP 2 drugie miejsce w rynku wśród wszystkich widzów, zaś rok temu stacja była dopiero trzecia. Tym razem Dwójka w paśmie emisji serialu przegrała tylko z TVN-em, który w tym czasie nadawał “Taniec z gwiazdami”, a w ostatnich tygodniach filmy i zanotował 27,17 proc. udziału. Trzeci był Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, 15,19 proc.), a czwartą lokatę zajęła Jedynka (koniec “Miłości nad rozlewiskiem”, filmy; 10,94 proc.). W grupie komercyjnej TVP 2 zajęła trzecie miejsce za TVN-em i Polsatem.
Trzecią serię historycznej produkcji oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy wsi i średnich miast. Wpływy reklamowe z 13 odcinków “Czasu honoru 3” wyniosły w sumie 10,5 mln zł. Poprzednia edycja zarobiła 7,68 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Telewizyjna Dwójka ma w planach nakręcenie czwartej części “Czasu honoru”. Na razie jednak nie wiadomo, kiedy ruszą zdjęcia.
Oglądalność trzeciej serii "Czasu honoru" odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
19-09-2010 | 2 595 481 | 17,02% | 16,81% |
26-09-2010 | 2 186 819 | 13,89% | 13,44% |
03-10-2010 | 2 400 921 | 15,36% | 14,46% |
10-10-2010 | 2 317 347 | 14,91% | 16,04% |
17-10-2010 | 2 338 483 | 14,53% | 15,13% |
24-10-2010 | 2 541 287 | 16,10% | 15,71% |
31-10-2010 | 2 382 953 | 15,95% | 15,26% |
07-11-2010 | 2 191 317 | 13,45% | 13,74% |
14-11-2010 | 2 430 812 | 15,32% | 14,89% |
21-11-2010 | 2 352 544 | 14,61% | 14,07% |
28-11-2010 | 2 216 147 | 13,01% | 12,38% |
05-12-2010 | 2 844 672 | 18,49% | 17,23% |
12-12-2010 | 2 953 950 | 18,71% | 15,55% |
Średnia | 2 444 128 | 15,46% | 14,95% |
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 4 294 016 | 27,17% | 22,85% |
Czas honoru | 2 444 128 | 15,46% | 14,95% |
Polsat | 2 400 536 | 15,19% | 18,98% |
TVP 1 | 1 728 489 | 10,94% | 10,03% |
Profil widowni “Czasu honoru
TVP 2: Czas honoru | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 46,06% | 96 |
Kobiety | 53,94% | 104 | |
Wiek | 4-9 | 1,37% | 23 |
10-15 | 3,80% | 54 | |
16 - 19 | 2,43% | 42 | |
20 - 24 | 2,68% | 33 | |
25 - 29 | 5,63% | 63 | |
30 - 34 | 8,70% | 107 | |
35 - 39 | 8,59% | 121 | |
40 - 44 | 6,19% | 96 | |
45 - 49 | 11,84% | 166 | |
50 - 54 | 11,46% | 139 | |
55 - 59 | 9,70% | 128 | |
60+ | 27,60% | 141 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,51% | 109 |
< 50 tys. | 22,16% | 92 | |
50-100 tys. | 9,09% | 106 | |
100-200 tys. | 6,05% | 76 | |
> 200 tys. | 20,19% | 99 | |
Zawód | Top management | 8,94% | 115 |
Pracownicy średniego szczebla | 14,34% | 99 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 24,44% | 121 | |
Emeryci | 34,05% | 137 | |
Inni | 18,23% | 56 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 49,75% | 108 |
Średnie | 32,51% | 110 | |
Wyższe | 12,56% | 110 | |
Inne | 5,17% | 40 |
Dołącz do dyskusji: “Czas honoru 3” przegrał tylko z “Tańcem”, 10,5 mln zł z reklam