Czarny kot reklamuje Plan Depozytowy w Toyota Banku (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa Planu Depozytowego +19 oferowanego przez Toyota Bank. Akcję, której głównym bohaterem jest czarny kot, przygotowały firmy Legend Group i ZenithOptimedia.
Kampania Planu Depozytowego +19 w Toyota Banku informuje, że w ramach tej oferty można ulokować minimalnie 13 tys. zł na 7 proc. w skali roku, a kapitalizacja odsetek następuje co 13 dni. W spotach o zaletach tego planu opowiada czarny kot, a hasło główne reklam to „Na szczęście będziesz miau”.
Działania reklamowe - rozpoczęte 13 lutego, a zaplanowane do końca marca - obejmują telewizję (TVN24 i TVN CNBC), radio (Radio Zet, Chilli Zet, Trójka, TokFM, RMF Classic), internet (największe portale, Facebook i Google) oraz outdoor (billboardy). Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Czarny kot reklamuje Plan Depozytowy w Toyota Banku (wideo)