SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Czarnoksiężnik z krainy Oz” w wersji niewidomej reklamuje Comcast (wideo)

Wersja „Czarnoksiężnika z krainy Oz” stworzona w wyobraźni niewidomej 7-latki promuje platformę Comcasta ułatwiającą dostęp do filmów i programów niepełnosprawnym odbiorcom.

Trwający minutę spot zatytułowany „Emily’s Oz” powstał przy udziale niewidomej 7-letniej dziewczynki o imieniu Emily. Opowiedziała ona twórcom klipu w jaki sposób wyobraża sobie wizję „Czarnoksiężnika z krainy Oz” na podstawie głosowych opisów towarzyszących temu filmowi, które zostały opracowane przez Comcast Accessibility Lab w ramach systemu wspomagania w odbiorze telewizji osób niepełnosprawnych.

Oprócz animowanych postaci w barwnym spocie pojawia się sama Emily opowiadając o swojej wizji filmu. - Chcemy tworzyć możliwości dla ludzi, którzy lubią filmy i telewizję, ale mają ograniczone możliwości ich odbioru - wyjaśnia w komunikacie towarzyszącym premierze spotu Tom Wlodkowski, wiceprezes Comcast. - Dostarczając odbiorcom nasz językowy przewodnik do filmów budujemy most pomiędzy niepełnosprawnymi a nadawanymi treściami pozwalając im cieszyć się wrażeniami z obcowania z filmami i programami na równi z osobami w pełni sprawnymi - zaznacza Wlodkowski.

Wraz ze spotem „Emiliy’s Oz” w sieci pojawiło się kilka innych klipów opowiadających o kulisach tworzenia filmiku, a także o samej głównej bohaterce akcji. Za przygotowanie całości jest odpowiedzialna agencja Goodby Silverstein & Partners.

Dołącz do dyskusji: „Czarnoksiężnik z krainy Oz” w wersji niewidomej reklamuje Comcast (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl