Cyfrowy Polsat walczy o odbiorców telewizji naziemnej (wideo)
Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę bez umowy. W ramach niej użytkownicy otrzymają na zawsze i za darmo dostęp do naziemnych kanałów TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV 4, TVP Info oraz stacji niekodowanych nadawanych z satelity.
W ramach oferty Cyfrowego Polsatu, która nie wymaga podpisywania umowy, klient w cenie 149 zł otrzymuje cyfrowy dekoder SD oraz pakiet Mini HD na okres sześciu miesięcy.
Po upływie okresu promocyjnego nadal może korzystać z telewizji cyfrowej, aktywując kodowane z Hot Birda kanały naziemne (dostępne naziemnie w ofercie analogowej) - TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV4, TVP Info - oraz mając nieograniczony dostęp do licznych stacji niekodowanych, w tym do naziemnego TV Puls. Rozszerzenia oferty o kanały naziemne w cyfrowej jakości należy dokonywać co pół roku. Usługa jest bezpłatna i nie posiada limitów realizowanych aktywacji.
Przedstawiciele Cyfrowego Polsatu przyznają, że nowa oferta skierowana jest do odbiorców telewizji naziemnej, którzy chcą korzystać z cyfrowej jakości kanałów naziemnych i mieć możliwość w każdej chwili łatwego zakupienia oferty płatnej. Platforma liczy, że widzowie wybiorą jej ofertę, kosztem naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Faktem jest jednak, że w darmowej DVB-T poza kanałami dostępnymi dotąd naziemnie analogowo, są też m.in. stacje Polsat Sport News czy TV 6, dostępne dopiero w płatnych pakietach Cyfrowego Polsatu.
Sprzedaż nowej oferty wspiera uruchomiona w piątek kampania reklamowa, która została zaplanowana na najbliższe tygodnie. Spoty telewizyjne emitowane są na antenach stacji: Polsat, TVN, TVP, TVP Info, TV Puls. Działania w telewizji dopełnia kampania radiowa w rozgłośniach: Roxy FM, Planeta, Eska, Plus, Vox, Wawa, RMF Maxx.
Kreację kampanii przygotował dział komunikacji Cyfrowego Polsatu. Za produkcję spotów odpowiada studio Nextmedia, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy PHD.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat walczy o odbiorców telewizji naziemnej (wideo)