SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy Polsat rekompensuje kłopoty z transmisjami Euro 2016 w Ipli: zwrot ceny pakietu lub Ipla Sport przez miesiąc za darmo

Cyfrowy Polsat kończy rozpatrywać zgłoszenia o problemach technicznych z odpłatnymi transmisjami meczów Euro 2016 od użytkowników internetowej platformy Ipli. Operator otrzymał w tej sprawie kilkaset sygnałów od klientów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W Ipli transmisje wszystkich meczów Euro 2016 są dostępne w kanałach Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD, które dla większości użytkowników kosztują 99 zł. Od drugiego dnia mistrzostw część z klientów, którzy wykupili dostęp do tych stacji, narzekała na problemy z odbiorem transmisji: zacinanie się przekazu (zwłaszcza w wariancie najwyższej jakości) oraz kłopoty z transmisjami na niektórych urządzeniach mobilnych i telewizorach Smart TV.

Cyfrowy Polsat prosił wszystkich użytkowników, których dotknęły te problemy, żeby szczegółowo je opisywali w zgłoszeniach o reklamacji. W ostatnich dniach niektórzy użytkownicy Ipli poinformowali w mediach społecznościowych o odpowiedzi otrzymanej na zgłoszenie. W większości przypadków Cyfrowy Polsat tłumaczył, że problemy z transmisjami meczów nie wynikały z błędu po jego stronie, tylko z sieci internetowej. Firma proponowała jednak klientom zrezygnowanie z dalszego korzystania z Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD i zwrot pełnej ceny pakietu albo, w ramach rekompensaty, darmowy dostęp przez 30 dni do pakietu Ipla Sport. Jeśli użytkownik nie udzielił odpowiedzi w ciągu doby, operator uznawał, że zdecydował się na rezygnację z pakietu z Euro 2016 i zwrot kosztu.

Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu, nie ujawnia, jak dokładnie firma odpowiadała na wnioski klientów o reklamację w tej sprawie. - Wszystkie zgłoszenia rozpatrywaliśmy indywidualnie po dokładnej analizie, adekwatnie do danej sprawy - stwierdza jedynie.

Firma nie informuje też, ilu użytkowników Ipli wykupiło pakiet z Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD ani ilu przesłało zgłoszenia o problemach technicznych. - Są to dane wewnętrzne spółki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzeczniczka prasowa firmy. Jak już informowaliśmy, ogółem ponad 400 tys. osób wykupiło dostęp do kanałów z transmisjami Euro 2016, przy czym w większości są to klienci telewizyjnych platform cyfrowych (m.in. Cyfrowego Polsatu) i sieci kablowych.

Według naszych ustaleń Cyfrowy Polsat otrzymał poniżej tysiąca zgłoszeń o problemach technicznych z oglądaniem Euro 2016 w Ipli. Ich weryfikacja była prowadzona przez firmę na bieżąco, w poszczególnych przypadkach trwała od kilku do kilkunastu dni. Po potwierdzeniu wystąpienia kłopotów niezależnych od użytkownika, wysyłano mu propozycję rezygnacji z płatnego pakietu i zwrotu kosztów lub rekompensaty w postaci darmowego dostępu do Ipla Sport.

Niektórzy użytkownicy wysłali też skargi w tej sprawie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, którego prezes w zeszłym tygodniu poprosił Cyfrowy Polsat o wyjaśnienia i szczegółowe informacje, zasugerował też, że firma powinna zwrócić poszkodowanym klientom koszt płatnego pakietu. Grupa Polsat zapewniła, że przekazała już UOKiK-owi część informacji i odpowie na pozostałe pytania, dodała też, że indywidualnie analizuje zgłoszenia o problemach technicznych, które dotyczyły niewielkiej części jej klientów.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat rekompensuje kłopoty z transmisjami Euro 2016 w Ipli: zwrot ceny pakietu lub Ipla Sport przez miesiąc za darmo

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
i jakby tu pojhejcić ten news...
... wierzę w was, że coś wymyślicie
0 0
odpowiedź
User
lejek
To po prostu była kolejna nielimitowana oferta aż do wyczerpania limitu...Nikt nie czyta regulaminu? ;)
0 0
odpowiedź
User
Zygi
Po prostu sprzedali już tyle, że opłaca się im zwrócić $$ małej części userom. Tym samym w portfelu zostaje kasa, a wizerunek cieplejszy.
0 0
odpowiedź