Cyfrowy Polsat promuje telewizję internetową z dekoderem (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu, promująca usługę telewizji internetowej OTT z dekoderem. W spocie wystąpił aktor Jacek Braciak, reklamę przygotowały Grey Group, TFP, Xantus i Ztudio&Burza.
W telewizji internetowej z dekoderem od Cyfrowego Polsatu można skorzystać za pośrednictwem Internetu od dowolnego dostawcy, a na start jest dostępnych ponad 100 kanałów bez opłat przez 3 miesiące.
Elastyczna oferta programowa zapewnia możliwość dowolnego włączania pakietów (bezpośrednio z poziomu dekodera w nowej aplikacji sklep) i płacenia tylko za te, które się wybrało. Do wyboru jest 9 pakietów, które można aktywować na 30 dni.
W spocie reklamowym trójka nastolatków włącza za pośrednictwem OTT ulubiony mecz, gdy okazuje się, że dekoder należy do taty (w tej roli Jacek Braciak).
Kampania prowadzona jest w telewizji, wybranych stacjach radiowych i w internecie.
Kreację przygotowała agencja Grey Group, za produkcję odpowiada TFP Mariusz Matwiejczuk. Planowanie i zakup mediów powierzono Vizeum. Postprodukcją wideo zajęło się studio Xantus, a audio – Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski.
W pierwszych trzech kwartałach 2019 r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września 2019 r. grupa Cyfrowy Polsat miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat promuje telewizję internetową z dekoderem (wideo)